عدم دسترسی به فروشگاه گوگل‌پلی پس از بروزرسانی اکسپریا زد 5 به اندروید 6

Sony Xperia Z5 (3)

به‌تازگی بروزرسانی اندروید 6 برای پرچمداران سونی منتشر شده است اما گویا این بروزرسانی چندان به مذاق کاربران خوش نیامده چرا که صفحه پشتیبانی سونی شاهد تعداد زیادی از کاربران است که با این بروزرسانی مشکل داشته‌اند. ماجرا از این قرار است که برخی از کاربران اکسپریا زد 5 سونی پس از بروزرسانی دستگاه خود به اندروید 6 با پیغامی مبنی بر توقف فروشگاه گوگل پلی مواجه می‌شوند و عملا به فروشگاه نرم افزاری گوگل دسترسی ندارند.

Xperia Z5 Problem
سونی پیشنهاد داده که این افراد دستگاه خود را به تنظیمات کارخانه بازگردانند تا مشکل آن‌ها حل شود. جالب اینجاست که برخی از کاربران حتی پس از بازگشت به تنظیمات کارخانه نیز نتوانسته‌اند وارد فروشگاه نرم‌افزاری گوگل شوند!
طبق پاسخ پشتیبان سونی ظاهرا بهترین راه برای حل این مشکل، سینک کردن دستگاه با PC توسط PC Companion است. از این طریق شما می‌توانید اندروید 6 را مجددا نصب کنید و البته این‌بار مشکلی هم با ورود به گوگل‌پلی نخواهید داشت.
نظر شما در این باره چیست؟! آیا اکسپریا زد 5 شما نیز پس از آپدیت با چنین مشکلی مواجه شده است؟!

منبع نوشته:phonearena

مطالب مرتبط

نظر بدهید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *